Strona główna / Literatura faktu, historia / Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki

Inne książki z tej kategorii

Jak zdradzają Polacy

Dariusz Korganowski , Patryk Szulc, Zuzanna Szulc
Cena detaliczna: 37,00 zł

Tajemnica eksplodujących zębów oraz inne ciekawostki z historii medycyny

Thomas Morris
Cena detaliczna: 43,00 zł

Mały Oświęcim. Dziecięcy obóz w Łodzi

Jolanta Sowińska-Gogacz, Błażej Torański
Cena detaliczna: 42,00 zł
Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki

Kategoria: Literatura faktu, historia
ISBN: 83-7255-668-7
Tytuł oryginału: The 11 Immutable Laws of Internet Branding
Cena detaliczna: 39,00 zł
nakład wyczerpany
Oprawa: twarda
Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI.
Z tej książki dowiesz się, dlaczego:
@ Internet może być dla Twojej firmy albo rynkiem, albo środkiem przekazu, ale nie jednym i drugim naraz
@ w Sieci są tylko dwa rodzaje firm - szybkie i martwe
@ gdy konsument wchodzi w interakcję z reklamą, wyrzuca ją do kosza
@ nazwa rodzajowa jest dla internetowej marki pocałunkiem śmierci.

wersja do druku