Strona główna / Literatura faktu, historia / Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki

Inne książki z tej kategorii

Policjanci. W boju

Katarzyna Puzyńska
Cena detaliczna: 39,99 zł

Zmierzch lubieżnego dziada. Felietony po #MeToo

Paulina Młynarska
Cena detaliczna: 39,99 zł

Architekci śmierci. Rodzina inżynierów Holocaustu

Karen Bartlett
Cena detaliczna: 39,99 zł
Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki

Kategoria: Literatura faktu, historia
ISBN: 83-7255-668-7
Tytuł oryginału: The 11 Immutable Laws of Internet Branding
Cena detaliczna: 39,00 zł
nakład wyczerpany
Oprawa: twarda
Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI.
Z tej książki dowiesz się, dlaczego:
@ Internet może być dla Twojej firmy albo rynkiem, albo środkiem przekazu, ale nie jednym i drugim naraz
@ w Sieci są tylko dwa rodzaje firm - szybkie i martwe
@ gdy konsument wchodzi w interakcję z reklamą, wyrzuca ją do kosza
@ nazwa rodzajowa jest dla internetowej marki pocałunkiem śmierci.

wersja do druku