Strona główna / Poradniki, rozwój osobisty / Biznes to nie bajka. Albo jak na 1000 sposobów pogmatwano proste sprawy z życia firmy

Inne książki z tej kategorii

Żyć jak Mały Książę

Stéphane Garnier
Cena detaliczna: 39,99 zł

Ekstra rok z życia introwertyczki

Jessica Pan
Cena detaliczna: 44,00 zł

Macho. Instrukcja obsługi (audiobook MP3)

Artur Górski, Andrzej Gryżewski
Cena detaliczna: 34,90 zł
Biznes to nie bajka. Albo jak na 1000 sposobów pogmatwano proste sprawy z życia firmy

Kategoria: Poradniki, rozwój osobisty
ISBN: 83-7255-487-0
Tytuł oryginału: The Power of Simplicity
Cena detaliczna: 25,00 zł
nakład wyczerpany
Oprawa: miękka
Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
Jeśli niczym się nie wyróżniasz, to lepiej, żebyś miał niskie ceny.

Kurs na klienta, to konieczność, a konkurencyjna przewaga.

Nie chodzi o to, byś ty znał klienta, lecz o to, by klient znał ciebie.

[Deklaracja misji] pełna sentymentalnych ogólników świadczy o tym, że firma nie ma pojęcia, dokąd zmierza.

z książki


Książka, którą masz w ręku, nie bez przyczyny robi furorę wśród menedżerów na całym świecie. Jack Trout przywraca im jasność widzenia. Pomaga odzyskać kontrolę nad podstawowymi zadaniami. Aby to osiągnąć, trzeba rozproszyć istne mroki piekielne: komiczny żargon akademickich guru, new age'owe czary-mary oraz mgławicowy labirynt modnych koncepcji, jaki w pogoni za łatwym zarobkiem wznieśli teoretycy i konsultanci.

"Wróćmy do podstaw!" - nawołuje Trout. Teoria chaosu jest dobra w fizyce.
W zarządzaniu, mimo skomplikowanych struktur przedsiębiorstw i tym bardziej złożonej sytuacji na rynku, pewne "prawa ciążenia" nie przestały obowiązywać. Konkurenci są dla ciebie nieprzyjaciółmi - i niczym więcej. Klucz do powodzenia to odróżnianie się od reszty rynku. Zadaniem marketingu jest właśnie przekuwanie prostych pomysłów w strategię różnicowania.



Jack Trout należy do najbardziej wpływowych amerykańskich ekspertów w dziedzinie zarządzania strategicznego. Wraz z Alem Riesem jest twórcą przełomowej koncepcji pozycjonowania oraz współautorem bestsellerów, takich jak Positioning i Marketing Warfare. Obecnie stoi na czele Trout & Partners, prestiżowej firmy doradztwa marketingowego z centralą w Greenwich (stan Connecticut, USA) oraz siecią biur przedstawicielskich w wielu krajach. Do jej klientów należą AT&T, IBM, Merrill Lynch, Merck, Sears, Southwest Airlines, a także opisywana w niniejszej książce Papa John's Pizza.

Steve Rivkin, współautor książki, prowadzi własną firmę konsultingową w Glen Rock (stan New Jersey), specjalizując się w komunikacji marketingowej.

wersja do druku