Strona główna / / Aktualności / ZŁOTA DWUDZIESTKA najlepszych książek dla dzieci i młodzieży

Nowości

Krzyk wiatru

Seweryna Szmaglewska
Cena detaliczna: 39,99 zł

Jesteś spokojem

Paulina Młynarska
Cena detaliczna: 39,99 zł

Niewinni w Norymberdze

Seweryna Szmaglewska
Cena detaliczna: 44,00 zł

Zapowiedzi

Aksamitny Królik

Margery Williams
Cena detaliczna: 32,00 zł

Cała wstecz

Helen Fischer
Cena detaliczna: 39,99 zł

Rączka rączkę myje

Olga Rudnicka
Cena detaliczna: 39,99 zł

Bestsellery

TOP 20

  1. Tytus, Romek i A'Tomek /kolekcja 25 ksiąg/ Henryk Jerzy Chmielewski
  2. Maria Czubaszek. W coś trzeba nie wierzyć Violetta Ozminkowski
  3. Chorzy ze stresu. Problemy psychosomatyczne Ewa Kempisty-Jeznach

Fotogaleria

więcej »
08.04.2021

ZŁOTA DWUDZIESTKA najlepszych książek dla dzieci i młodzieży

Z przyjemnością informujemy, że 4 nasze książki otrzymały nominację w plebiscycie "Złota Dwudziestka", organizowanym przez Fundację ABCXXI z okazji 20-lecia kampanii społecznej "Cała Polska czyta dzieciom"! Gratulujemy Autorom, a Was zachęcamy do udziału w głosowaniu!


Wśród najlepszych książek dla dzieci i młodzieży wydanych od 2001 roku pióra polskich autorów znalazły się m.in. "Bardzo biała wrona" Ewy Nowak, "Tajemnica przeklętej harfy" Marcina Kozioła, książka "My, psy, czyli czapka admirała Yamamoto" autorstwa Henia Psa (czyli Leny Ledoff i Przemysława Dąbrowskiego) z ilustracjami Joanny Grudnik, a także antologia "Gorzka czekolada i inne opowiadania o ważnych sprawach" autorstwa Pawła Beręsewicza, Wojciecha Cesarza, Barbary Kosmowskiej, Andrzeja Maleszki, Katarzyny Ryrych, Katarzyny Terechowicz, z ilustracjami Anity Głowińskiej.

Pełną listę nominowanych tytułów oraz więcej informacji na temat plebiscytu i głosowania znajdziecie na stronie internetowej:
www.calapolskaczytadzieciom.pl/plebiscyt.


Głosowanie trwa do 3 maja, a wyniki poznamy 10 maja na Facebooku Fundacji oraz na portalu Lubimyczytac.pl.

Kampania społeczna "Cała Polska czyta dzieciom" ruszyła 1 czerwca 2001 roku. Od tego czasu pomaga w wychowaniu dzieci na czytelników, przekonując rodziców i innych dorosłych do czytania im od najmłodszych lat. Instrukcja, będąca zarazem hasłem kampanii czytania, jest prosta: "Czytaj dziecku 20 minut dziennie. Codziennie!".

wersja do druku