Strona główna / Poradniki, rozwój osobisty / Savoir-vivre w podróży. Poradnik dla turystów i biznesmenów

Inne książki z tej kategorii

Jak dobrze być trzeźwym

Catherine Gray
Cena detaliczna: 43,00 zł

Jak dobrze być singlem

Catherine Gray
Cena detaliczna: 43,00 zł

Jak się nie wstydzić. Ta książka wyjaśnia prawie wszystko, co nas kłopocze i zawstydza

Yael Adler
Cena detaliczna: 42,00 zł
Savoir-vivre w podróży. Poradnik dla turystów i biznesmenów

Kategoria: Poradniki, rozwój osobisty
ISBN: 83-7255-836-1
Data wydania: 18.09.2001
Format: 0mm x 0mm
Cena detaliczna: 24,00 zł
nakład wyczerpany
Oprawa: miękka
Co kraj - to obyczaj. To stare powiedzenie znają najlepiej turyści i ci wszyscy, którzy chociaż raz byli za granicą. Nawet w trakcie krótkich podróży do innego kraju daje się zauważyć odmienność kultury i norm obyczajowych. Jak więc, nie znając ich, można zawierać korzystne transakcje i kontrakty oraz prowadzić udane interesy, nie popełniając gaf?

Niniejszy poradnik z powodzeniem pełni funkcję przewodnika. Adresowany jest on przede wszystkim do biznesmenów wyruszających w świat, by zdobywać nowe rynki i nawiązywać korzystną współpracę. Dostarcza minimum wiedzy o tradycjach i normach obyczajowych krajów Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej oraz Afryki.

Informacje o kulturze organizacyjnej, stylu pracy i etykiecie pomogą stworzyć komfort psychiczny, bez którego trudno prowadzić udane negocjacje.

Książka powinna zainteresować także studentów szkół biznesu i zarządzania, przygotowujących się do prowadzenia interesów, ponieważ znajomość międzynarodowej etykiety i obyczajów staje się konieczną częścią profesjonalnego wykształcenia.

wersja do druku