Savoir-vivre w podróży. Poradnik dla turystów i biznesmenów


24.00 

  • Data wydania: 18.09.2001
  • Oprawa: miękka
  • Format: 142 x 202 mm
  • Liczba stron: 288
  • ISBN: 83-7255-836-1
  • EAN: 9788372558367

Co kraj – to obyczaj. To stare powiedzenie znają najlepiej turyści i ci wszyscy, którzy chociaż raz byli za granicą. Nawet w trakcie krótkich podróży do innego kraju daje się zauważyć odmienność kultury i norm obyczajowych. Jak więc, nie znając ich, można zawierać korzystne transakcje i kontrakty oraz prowadzić udane interesy, nie popełniając gaf?

Niniejszy poradnik z powodzeniem pełni funkcję przewodnika. Adresowany jest on przede wszystkim do biznesmenów wyruszających w świat, by zdobywać nowe rynki i nawiązywać korzystną współpracę. Dostarcza minimum wiedzy o tradycjach i normach obyczajowych krajów Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej oraz Afryki.

Informacje o kulturze organizacyjnej, stylu pracy i etykiecie pomogą stworzyć komfort psychiczny, bez którego trudno prowadzić udane negocjacje.

Książka powinna zainteresować także studentów szkół biznesu i zarządzania, przygotowujących się do prowadzenia interesów, ponieważ znajomość międzynarodowej etykiety i obyczajów staje się konieczną częścią profesjonalnego wykształcenia.