Strona główna / / Posłuchaj i zobacz / Prawdziwa historia Polki w Dubaju

Nowości

Twoja wina

Danuta Awolusi
Cena detaliczna: 39,99 zł

Gwiazdka w Lovely Lane

Nadine Dorries
Cena detaliczna: 38,00 zł

Wege słodkości

Aidah Samphani, Lamyai Voizzi
Cena detaliczna: 39,99 zł

Zapowiedzi

Nareszcie w Dudapeszcie

Aleksander Daukszewicz, Krzysztof Daukszewicz
Cena detaliczna: 39,99 zł

To nie jest mój mąż

Olga Rudnicka
Cena detaliczna: 39,99 zł

Latawce


Cena detaliczna: 44,00 zł

Bestsellery

TOP 20

  1. Perska kobiecość Laila Shukri
  2. Postscriptum Anna Karpińska
  3. Tajemnice hoteli Dubaju Marcin Margielewski

Fotogaleria

więcej »
25.09.2019

Prawdziwa historia Polki w Dubaju

Zapraszamy do obejrzenia nagrania zapowiadającego najnowszą książkę Marcina Margielewskiego "Była arabską stewardesą".




O książce:
Nowa książka autora bestselleru "Jak podrywają szejkowie".

Wstrząsająca historia Polki pracującej w najsłynniejszych arabskich liniach lotniczych.

O podobnych koszmarach nikt nie mówi. Ona zdecydowała się przerwać milczenie.
Praca stewardesy w luksusowych arabskich liniach lotniczych miała być spełnieniem marzeń - okazała się największym horrorem w jej życiu.
Anna podróżuje po świecie, świetnie zarabia, a do tego na pokładzie samolotu spotyka mężczyznę swych snów. Przystojny, szarmancki i niebywale bogaty Arab wydaje się księciem z bajki, ale z czasem ujawnia prawdziwe oblicze. Dziewczyna wpada w pułapkę. Seria tajemniczych samobójstw, sekrety z przeszłości i honorowe zemsty rządzą światem mężczyzn, dla których kobiety są tylko narzędziem do zaspokajania wyuzdanych żądz.
Jak wygląda praca w jednych z najbogatszych linii lotniczych na świecie? Do czego jest zdolny zakochany Arab? I czy można uciec z piekła?

Marcin Margielewski - karierę zaczynał jako dziennikarz radiowy, prasowy i telewizyjny, pracując dla mediów takich jak "Maxim", "CKM", "Super Express", "Gazeta.pl", "TVP" czy "Polsat Café". Przez dziesięć lat podróżował, mieszkając między innymi w Wielkiej Brytanii, Dubaju, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. Był dyrektorem kreatywnym kilku światowych marek. Jego debiut "Jak podrywają szejkowie" na długie tygodnie podbił listy bestsellerów.

wersja do druku