Strona główna / Literatura faktu, historia / Marketing radykalny. Od Harwardu do Harleya - 10 historii wielkich wywrotowców

Inne książki z tej kategorii

Tajemnica eksplodujących zębów oraz inne ciekawostki z historii medycyny

Thomas Morris
Cena detaliczna: 43,00 zł

Mały Oświęcim. Dziecięcy obóz w Łodzi

Jolanta Sowińska-Gogacz, Błażej Torański
Cena detaliczna: 42,00 zł

Jak wytresować lorda. O elitarnych szkołach z internatem

Alex Renton
Cena detaliczna: 44,00 zł
Marketing radykalny. Od Harwardu do Harleya - 10 historii wielkich wywrotowców

Kategoria: Literatura faktu, historia
ISBN: 83-7255-518-4
Tytuł oryginału: Radical Marketing
Cena detaliczna: 32,00 zł
nakład wyczerpany
Oprawa: miękka
Tłumaczenie: Katarzyna Pyzikiewicz
Sam Hill, współzałożyciel Helios Consulting Group, ma dwudziestoletnie doświadczenie w marketingu. Wcześniej był szefem marketingu i partnerem w firmie doradczej „Booz - Allen & Hamilton” oraz wiceprezesem agencji reklamowej „DMB & B”.
Glenn Rifkin od wielu lat publikuje w dziale gospodarczym „New York Timesa”, a także w „Harvard Business Review”, „Fast Company” i „Strategy & Business”.

Jak to się stało, że muzycy z „Grateful Dead” zbudowali firmę wartą 100 milionów dolarów, która rozwija się dynamicznie mimo rozpadu zespołu w 1995 roku? W jaki sposób mały Iams stworzył kategorię wysokogatunkowego pożywienia dla zwierząt, dyktując ceny dwukrotnie wyższe niż konkurenci, a potem szybko wyrósł na potentata o obrotach 600 milionów dolarów?
Przyjęli nowe, radykalnie odmienne podejście do marketingu.


"Genialny pomysł. Fascynujące przykłady. Uderzająco oryginalne i wyjątkowo na czasie."

Tom Peters

"Ta książka mogłaby nosić tytuł Marketing z głową, gdyż opiera się na jednej z podstawowych zasad obowiązujących dziś w biznesie. Żeby odnieść sukces, musisz się różnić od konkurencji."

Al Ries


wersja do druku