Sam Hill, współzałożyciel Helios Consulting Group, ma dwudziestoletnie doświadczenie w marketingu. Wcześniej był szefem marketingu i partnerem w firmie doradczej „Booz – Allen & Hamilton” oraz wiceprezesem agencji reklamowej „DMB & B”.
Glenn Rifkin od wielu lat publikuje w dziale gospodarczym „New York Timesa”, a także w „Harvard Business Review”, „Fast Company” i „Strategy & Business”.
Jak to się stało, że muzycy z „Grateful Dead” zbudowali firmę wartą 100 milionów dolarów, która rozwija się dynamicznie mimo rozpadu zespołu w 1995 roku? W jaki sposób mały Iams stworzył kategorię wysokogatunkowego pożywienia dla zwierząt, dyktując ceny dwukrotnie wyższe niż konkurenci, a potem szybko wyrósł na potentata o obrotach 600 milionów dolarów?
Przyjęli nowe, radykalnie odmienne podejście do marketingu.
„Genialny pomysł. Fascynujące przykłady. Uderzająco oryginalne i wyjątkowo na czasie.”
Tom Peters
„Ta książka mogłaby nosić tytuł Marketing z głową, gdyż opiera się na jednej z podstawowych zasad obowiązujących dziś w biznesie. Żeby odnieść sukces, musisz się różnić od konkurencji.”
Al Ries