Strona główna / Poradniki, rozwój osobisty / Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy

Inne książki z tej kategorii

Moja lewa joga

Paulina Młynarska
Cena detaliczna: 43,00 zł

Dokąd zmierza czarna wieża. Jak wygrać w szachy z całym światem

Adam Umiastowski
Cena detaliczna: 39,99 zł

Bieszczady. Dla tych, którzy lubią chodzić własnymi drogami (audiobook MP3)

Adrian Markowski
Cena detaliczna: 34,90 zł
Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy

Kategoria: Poradniki, rozwój osobisty
ISBN: 83-7255-377-7
Tytuł oryginału: Focus
Cena detaliczna: 24,00 zł
nakład wyczerpany
Oprawa: miękka
Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
Al Ries, wybitny znawca strategicznego marketingu i reklamy wziął tym razem na celownik kilka mitów i modnych haseł związanych z teorią i praktyką zarządzania. Głównym motywem książki jest krytyka tendencji do "rozmywania granic" biznesu, rozpraszania korporacyjnych zasobów na liczne, często odległe od siebie obszary działań. Ries proroczo przewiduje kryzys azjatyckich konglomeratów, bezlitośnie krytykuje ślepe zamiłowanie do dywersyfikacji i pogoń za wzrostem obrotów, wyśmiewa się z bałwochwalczego kultu "konwergencji" w firmach technologicznych - wszystko to w świetnym polemicznym stylu, wsparte solidną bazą liczb, przykładów i argumentów.

wersja do druku