Strona główna / Poradniki, rozwój osobisty / Firma w Internecie. Jak z powodzeniem wykorzystać w biznesie możliwości Internetu

Inne książki z tej kategorii

In vitro. Rozmowy intymne

Małgorzata Rozenek-Majdan
Cena detaliczna: 39,99 zł

Po bandzie, czyli jak napisać potencjalny bestseller

Jolanta Rawska, Jakub Winiarski
Cena detaliczna: 58,00 zł

Złap oddech. Jak oddychać, żeby żyć dłużej

Michael Barczok
Cena detaliczna: 36,00 zł
Firma w Internecie. Jak z powodzeniem wykorzystać w biznesie możliwości Internetu

Kategoria: Poradniki, rozwój osobisty
ISBN: 83-7255-405-6
Tytuł oryginału: The Clickable Corporation. Successful Strategies for Capturing the Internet Advantage.
Cena detaliczna: 34,00 zł
nakład wyczerpany
Oprawa: twarda
Tłumaczenie: Jerzy Katolik
Szybkość, elastyczność, wygoda, dostosowanie do potrzeb indywidualnych klientów oraz niższe koszty to przykłady korzyści, jakie może dać zastosowanie Internetu w biznesie.
U progu XX wieku przedsiębiorstwa musiały nauczyć się wykorzystać możliwości energii elektrycznej, chemii, taniego transportu, telefonów. To również były bardzo głębokie zmiany. Dziś jednak nie ma zbyt wiele czasu na dostosowanie. Jeszcze w połowie lat 90-tych mało kto wiedział o Internecie. Pięć lat później jest to najczęstszy temat rozmów biznesmenów, największy ból głowy prezesów firm i najważniejszy priorytet inwestorów.
Wbrew potocznym sądom, w rewolucji internetowej nie chodzi tylko o firmy informatyczne oraz internetowe portale i sklepy. Ta rewolucja dotyczy nas wszystkich.

Firma w Internecie została wydana przy współpracy z firmą www.andersen.pl/ksiazki.

wersja do druku