Strona główna / / Posłuchaj i zobacz / BLING RING - przeczytaj, zanim pójdziesz do kina!

Nowości

Dom nad jeziorem

Ella Carey
Cena detaliczna: 39,99 zł

Dwie lewe ręce

Olga Rudnicka
Cena detaliczna: 39,99 zł

Żywot człeka zmałpionego

Henryk Jerzy Chmielewski
Cena detaliczna: 39,99 zł

Zapowiedzi

Labirynt

Piotr Borlik
Cena detaliczna: 42,00 zł

Pod osłoną nocy

Sarah Waters
Cena detaliczna: 65,00 zł

Do widzenia, Lily

Steven Rowley
Cena detaliczna: 39,99 zł

Bestsellery

TOP 20

  1. A koń w galopie nie śpiewa Artur Andrus, Wojciech Zimiński
  2. Zgiń, przepadnij Olga Rudnicka
  3. Viktoria. Miłość zza żelaznej kurtyny Wioletta Sawicka
11.06.2013

BLING RING - przeczytaj, zanim pójdziesz do kina!

Zapraszamy do obejrzenia nagrania zapowiadającego książkę "Bling Ring"






O książce:


Film w reżyserii Sofii Coppoli w kinach już od 21 czerwca!

Za serią najbardziej cynicznych włamań we współczesnej historii Hollywoodu stoi grupa rozrywkowych nastolatków, określających się mianem Bling Ring. W ciągu zaledwie roku okradli największe sławy „młodego Holywoodu” – Paris Hilton, Lindsay Lohan, Orlando Blooma i innych. Zniknęły głównie ubrania, biżuteria, torebki… o łącznej wartości ponad 3 milionów dolarów. Wyrachowane, zafascynowane życiem i wyglądem celebrytów nastolatki, korzystając z Facebooka, Google Maps i TMS śledziły każdy krok swoich przyszłych ofiar, planując zbrodnię doskonałą.

Kiedy pierwsze doniesienia o włamaniach pojawiły się w mediach, świat zaczął zadawać sobie pytanie – jak to możliwe, że nasza obsesja na punkcie celebrytów i ich życia osiągnęła aż tak karykaturalne rozmiary?

Bling Ring zaryzykowali wiele tylko dlatego, że każdy skradziony T-shirt czy zegarek sprawiał, że byli bliżej hollywoodzkiego snu. Motywowały ich nie tylko pieniądze, główną siłę napędową tych działań stanowiła potrzeba sławy, chociaż chwilowej. Za wszelką cenę.

Nancy Jo Sales jest reporterką, która od ponad szesnastu lat zajmuje się badaniem zachowań nastolatków. Jest jedyną dziennikarką, której udało się dotrzeć do członków grupy i przeprowadzić z nimi wywiady, opublikowane później w „Vanity Fair”.

wersja do druku